Reklamacje
- W przypadku reklamacji dotyczących towarów zakupionych w Sklepie należy wypełnić formularz reklamacyjny - pobierz.
- Wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać na piśmie listem poleconym na adres Sklepu:
Justyna Margul
ul. Piaskowa 15, 05-270 Marki
lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres reklamacje@bawigo.pl - Sklep po otrzymaniu reklamacji przekaże Klientowi informacje o jej przebiegu oraz poinformuje czy konieczne jest odesłanie reklamowanego towaru.
- Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni roboczych, od chwili jej otrzymania. W przypadku gdy do rozpatrzenia reklamacji konieczny będzie zwrot towaru, jej rozpatrzenie będzie w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania towaru. W przypadku gdyby rozpatrzenie reklamacji było niemożliwe w tym okresie to Klient, zostanie poinformowany, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Sklep przekaże informacje o przebiegu reklamacji na adres e-mailowy podany w piśmie reklamacyjnym.
- Jeśli reklamacja zostanie uznana, towar będący przedmiotem reklamacji zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru. W przypadku uznania reklamacji za bezzasadną, Sklep ustala z Klientem e-mailowo czy zakupiony towar ma zostać odesłany do Klienta na jego koszt, czy też zostanie zutylizowany.
Więcej informacji na temat reklamacji można znaleźć w naszym regulaminie.